Bloggtorka, mat och fiske..

Men så urusel jag är på att skriva nuförtiden.
Jag vet, men det har varit så mycket annat. Lusten har liksom inte funnits där.
Men jag saknar det, som jag saknar det.
Slänga upp lite bilder på dagens mat bland annat.

Btw, när jag ändå pratar om mat.
Igår fixade jag till något som tapetserade hela munhålan.
Nu snackar vi inte om någon biff a´la 300 kronor kilot med tillhörande rödvinssås, nej!

Vi pratar om enkel panerad, stekt strömming med hemmagjord P-mos och enkel sås till det.
Så gott, så jävla gott!
Jag fullkomligt älskar fisk.
Måste ut och fiska snart. Måste fixa fiskekort först.
Allt kostar fan pengar!

Btw, tog kort på maten, lite fint upplagd på tallriken sådär.
Hittar jag kamerasladden, nooo.

Kommentarer
Postat av: ingersord

Strömming och hemmagjort mos är bland det godaste,,,,

jag älskar också fisk, och att fiska!

Bara älvarna blir isfria.....

2010-03-20 @ 07:14:28
URL: http://ingersord.blogspot.com/
Postat av: Arne

Du det enklaste kan ibland vara det godaste, and btw så har jag en bra bit kvar till 100 :) Kram

2010-03-20 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0