Linda Rosing, Linda Rosing...

Jag förstår inte vad som gör att jag dagligen läser hennes blogg.
Kanske tycker jag synd om människan som helt saknar hjärnceller.
Det är bara jag, jag, jag hela tiden.
Är det inte jag, jag, jag hela tiden så är det:
- Mat
- Träning
- Naglar
- Hårborttagningar

Vad lever människan på?

Nu senast var det ett inlägg om hennes naglar igen. Det såg ut såhär:



Nu är jag hem kommen från Olga som har gjort mina naglar snygga som vanligt. Jag kan varmt rekomendera er som vill ha snygga naglar att gå dit.

Nästa gång jag ska dit är dagen innan jag gifter mig, då ska jag vara där ett tag och bara göra dom snyggaste naglarna "ever":-)! Tänk att nästa gång jag ska till Olga då ska jag gifta mig dagen efter, hur coolt som helst:-)! Jag börjar bli riktigt nervös nu, även Peter är det. Allt ska klaffa den här stora dagen och vi har sååå sjukt mycket att tänka på. Nog för att vi börjar bli klara nu men endå, allt är inte helt klart. Små saker kvar, men det ska nog gå bra:-)!

För er som är intresserade att veta vart hon håller till så är det på Rådmansgatan 52, och

numret dit är: 08/612 63 00

********************************************************

Jag kunde inte låta bli.



Nu är jag hemkommen från Arja som gjort mina naglar snygga som vanligt, vad vore väl det annars.Jag kan varmt rekomendera (som jag gör tuuuusen ggr, rekomenderar alltså) er som vill ha snygga naglar att gå dit.Nästa gång jag ska dit är dagen innan jag tänkte plöja mina vackra fingrar med naglar i potatislandet. Då ska jag vara där ett tag och bara göra dom snyggaste naglarna "ever" :-)!

Tänk att nästa gång jag ska till Arja så ska jag plöja potatislandet dagen efter, hur coolt som helst :-)! Jag börjar bli riktigt nervös nu, och hur tror ni inte mina naglar blir?Allt ska klaffa den här stora dagen och vi (jag och mina naglar) har sååå sjukt mycket att tänka på.

Nog för att potatislandet börjar bli klart nu men ändå, allt är inte helt klart.Små saker att kvar, men det ska nog gå bra :-)!

För er som är intresserade att veta vart hon håller till så är det på plattan, sista trappsteget till höger, och numret dit får ni fan själva ta reda på själva!

Mitt motto: Keep talking shit about me, you´re making med famous.

Btw, detta var min middag idag, såååå gott och så nyttigt!


Kommentarer
Postat av: inger

Ha, ha, ha, jag tror jag pinkar på mig!!!!!

2010-07-09 @ 13:49:52
URL: http://ingersord.blogspot.com/
Postat av: Christer

haha, fy fan va bra, mera sånt!

2010-07-09 @ 13:52:20
Postat av: Anonym

ja ska knüllar dej

2010-07-24 @ 06:05:18
Postat av: carina

haha..sjukt roligt:))

Måste få hennes nr;)

2010-07-28 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0