BH-dilemma BIG TIME!

Hur gör ni tjejer? När ni knäpper BH:ån bakom ryggen?
Jag använder sällan BH, bara just pga att jag inte har några "kissie-boobs" att bära upp.

Men ibland händer det.
Som idag. Hittade inte bikiniöverdel så jag tänkte att jag tar en BH istället. Man bor väl på landet.
Trädde den genom armarna. Håller armarna utsträckta i konstig ställning bakom ryggen, försöker knäppa.
Det går juh inte!
Provar och provar. Blir till slut så arg så jag vänder på kakan, alltså knäpper BH:n fram istället, sen vira runt.
Eller är det jag som har BH:ar från åttiotalet?
De kanske har utvecklats mer modernt nu?

Tack för att jag fick små boobies som inte kräver BH twentyforseven.

Kommentarer
Postat av: M

Packeterings hjälp finns i närområdet. :-)

2010-07-09 @ 23:28:13
Postat av: inger

jag har aldrig klarat att knäppa mina behåar bakom ryggen på grund av mina ryggproblem så får jag inte bak armarna...

numera så använder jag mest sportbehåar som man drar över skallen och hasar på plats...

2010-07-10 @ 13:30:43
URL: http://ingersord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0