"Softning och dagens middag"

Idag blir och är det riktig slappning som gäller.
Till middag lite snabbt så blev det lövbiff, svampsås på svart trumpet, vitlökssmör, friterad potatis och sparris.
Potatisen är gjord efter inspiration av Micke, bloggen Matvinhifi.
Något jag aldrig tänkt på, att man kan skära potatisen i kuber eller liknande.
Mycket "svinn" blir det dock, men det kan man använda i pyttipanna.
Jag är urusel på att länka.
Men ni hittar honom någonstans under mina inlägg.



Efter maten så fick Amanda en "blodsockerdipp" och slappade i soffan.



Här i Kohagen får vi faktiskt ha fötterna på soffbordet!

Snart ska här bastas.
Och jag ska fortfarande stanna hemma ända fram till måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: Micke

Aha, trevligt att kunna inspirera! :)

Smaklig spis!

2009-03-13 @ 19:53:56
URL: http://matvinhifi.blogspot.com/
Postat av: Ulle

Här har vi tuggat i oss blulgur , fetaost ,turkisk yoghurt och halloumi

2009-03-13 @ 21:34:59
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0