Jahaja, vinter igen.

Jag blev så besviken när jag öppnade mina gröna imorse.
Snö, snö, snö och bara mera snö.
Till jobbet var bilen som bambi på hal is. (Har vinterdäck).
Lämnade av Amanda vid skolan och kom inte ens ut från deras parkering,
ändå så hade de sandat.
Försökte lite hit och dit, slutligen så.

När jag kom hem så insåg jag att här måste skottas.
Skottat gångar nu så man slipper pulsa i snö.
Btw, man ska inte ha Uggs-stövlar på sig nu.

Och jag som vill ha vår och sen sommar.
Hösten går oxå bra, svamptider juh :-).

Men detta eviga snöande.
Sen blir det mildare och det blir slaskbana precis överallt.
Näe usch, gillar inte!

Kommentarer
Postat av: vee

Här har vi skitmycket snö. Det är fint. Nu blir det en härlig månad. Dagar som blir längre och en sol som värmer. Våren kommer i vilket fall och jag hoppas den blir låååång! Jag längtar efter mina fräknar:)

2009-03-10 @ 18:59:42
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Lennart

Snö är underbart.. Iof om man slipper slasket he he he

Norrland is the shit som Amanda skulle ha sagt...

2009-03-10 @ 19:59:44
Postat av: Anita

skickar upp lite vårväder

2009-03-11 @ 08:46:24
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Anita

...men vaddå? Ingen text kom med???? Skrev att jag skickar upp lite vårväder då.... men man kanske inte får skriva med "stjärnor" runt texten ...??

2009-03-11 @ 08:47:19
Postat av: Anita

Jahaja, nu såg jag.... det blir FETSTIL av det!! s

2009-03-11 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0