Jag och mina ljusfat.

Jag har fått "dille" på ljusfat.
Idag kom jag hem och tillverkade en, två tom tre.








Ljus får mig lugn.
Men idag kan jag nog inte slappna av riktigt, då det är jobbardag imorrn.
Lite sorg i hjärtat har jag oxå.
Vi har haft en underbar tjej som praktikant hos oss i 2 veckor.
Idag var hennes sista dag.
Men vi kommer  fortsätta ha kontakt "glad".

Hon har väl inte haft det så lätt dessa veckor pga diverse omständigheter.
Men jag har verkligen gillat henne och försökt hjälpa till.
Kommer bli tomt nästa vecka när hon inte längre kommer.

Just ja, hon fick min bloggadress.
" Vinkar till Isabel"
Du är så duktig och så framåt och bra med kunder.
Ta inte åt dig av det du fått utstå (lättare sagt än gjort).
Du kommer gå långt, jag TROR på dig.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack snälla vän, utan dig hade dessa 2 veckor varit tråkiga, innehållslösa och värdelösa!!!!!

Du har varit ett sort stöd och tack för värmen du sprider....

En duktig blom-tjej, är du!! Stå på dig!!

Kramizar och tack för blomman (superfin)

ISABEL.

2009-03-20 @ 18:31:56
Postat av: A-M

Isabel:

Nu fick du mig till tårar...

Tack snälla för de fina orden.

Ni får komma snarast och hälsa på tycka.

2009-03-20 @ 18:37:53
Postat av: vee

Jag har också en duktig pryo på jobbet och det sa jag åt henne idag. Hon har vuxit som människa under det här halvåret. Nu är hon utnämnd "båg-chef" och håller en jäkla ordning:) Sånt gillar vi.

2009-03-20 @ 20:04:26
Postat av: Budchaffisen :=)

Jag tycker också Isabel gjorde ett bra jobb samt va väldigt trevlig. Synd att vissa fick dig att vantrivas. Kram på dig och hoppas du inte blev helt avskräckt från florist yrket.

2009-03-21 @ 16:10:09
Postat av: Isabel

Hej-budis...

Tack så himla mycket, var sååååå laddad innan praktiken, men det blev lite plattfall. Nåja, tur att jag fick träffa några snällisar ialla fall. Kul oxå att få klappa gosiga vovvar.... :-)

Lycka till i fortsättningen, du gör verkligen ett toppen jobb, de skulle inte klara sig utan dig "alltiallo" killen!!

2009-03-21 @ 17:46:26
Postat av: Budisen

tack tack:=)

Nej dom skulle iaf få det svårare och få slita mer själva om jag inte va där.

Men jag får säkert nått plus i kanten i himlen för min insats på jobbet då ingen annan verkar uppskatta det. hehe.

Voff voff från vovarna

2009-03-21 @ 19:11:52
Postat av: A-M

Budisen Micke:

...då ingen annan verkar uppskatta det. hehe.

Du vet att jag uppskattar dig.

Hade inte du varit där så vettefan om jag stannat.

Vad sägs om lite "kuttrasju" på tisdag, nere i kylrummet? :-)

2009-03-22 @ 05:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0