Blommor och valentine, inte mycket!

Idag vaknade jag till -11 grader ute, klockan 6 på morgonen.
Jag vill ha sommar och sol.

Sen bar det av till arbetet.
Tack gode gud så hade de flesta människor varit så förnuftiga att de köpt sina blommor igår.
Men en och annan eftersläntare kom, och vi som väntade oss anstorming.
Så det var relativt lugnt.
Hann rulla tummarna lite då och då oxå.

Tog med kameran till arbetet för att fota lite blomster till blomsterbloggen.
Jomentjena.
Inte en enda bild på blomma.
Fotade istället mina trogna vänner utanför.



Sen på hemvägen stannade jag här





Givetvis på Arlanda. De är maffiga maskiner det där. Och som de låter.

Just ja.
Måste berätta om en grej som fick mig att skratta på arbetet idag.
Efter att jag drattat omkull när jag var ute med hundarna så har knät krånglat.
Därav så har jag ett knäskydd.
Idag så åkte den lite fel så jag gick in på toa för att fixa till den.
Passade på att klia knät oxå, då det kliade som fan.
River upp ett sår och det blöder.
Jahaja, inge plåster.

Men arbetskamraten Micke står utanför. Öppnar dörren.
Jag:
- Jo du Micke, här står jag med byxorna nere, har du plåster?
Micke förvånad:
- Är plåster inte för litet som binda?
Jag:
- Hehe, jag har kliat sönder ett sår på knät.
Micke:
- Jejejeee.

Nåväl, en kram till er alla på denna kommersiella totalt onödiga dag!

Kommentarer
Postat av: vee

Visst är det amerikagrej såsom halloween etc?

Kram!

2009-02-14 @ 16:21:42
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Micke

Kram tillbaks! :)

2009-02-14 @ 18:52:41
URL: http://matvinhifi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0