Klagan till Alex Schulman

Här har jag i ca 2 veckor tjatat på mig västerbottenost.
Bara för att jag sett hur Alex lovordat den från himlen fram och tillbaka.

Idag hade jag kräftskiva med vän.
Vi dukade fram kräftor, baguette och västerbottenost.
Kräftorna tapetserade hela munhålan, tom fingrarna. Helt omöjligt att få dem rena från doften.
Vilket fall som helst, till kräftorna så knaprades det på baguette med västerbottenost.
Jaha, och!?
Det smakade som vilken ost som helst. Lite torrare, lite fastare.
Jag kunde lika gärna drat mig med gräddost, det hade varit godare.

Så fatta vad reklam från bloggar kan påverka en.
*Luktar på kräftdoftande fingrar*

Kommentarer
Postat av: imse

Nu håller jag med Alex Västerbottenost är den godaste ost som finns, Helt outstanding enligt mejsan...men jag är väl patriot (idiot) eftersom jag är Västerbottning!

2009-08-25 @ 20:21:48
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Ulle

Mmmmmm Västerbottensostpaj..... MUMS!!

2009-08-26 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0