Fästingar

Hade ett samtal med min sommargranne igår.
Hon frågade om jag haft fästingar på mig iår, själv hade hon haft 3 stycken.
- Faktiskt inga iår, svarade jag "Peppar, peppar, ta i trä"

2 timmar senare från vårat samtal så svär jag högt.
Alla ord kommer ut:
Helvetes jävla fitta, skit oxå, perkele, vitto, ja allt.
Det satt en fästing på mig.
Sambo fick bort den hel.

Precis nyss så svor jag igen.
Fast lågmält då sambo ligger och sover (jobbar tidigt imorrn).
Fick bort den själv.

Satans jävla otyg till djur det där, ingen funktion fyller de heller.

Kommentarer
Postat av: Cheva

Vårda ditt språk kvinna !!! s

2009-08-07 @ 23:45:21
Postat av: Lennart

Ja jag hittade en full på golvet häromdan.. säkert en från kohagen som har liftat..

2009-08-08 @ 06:37:00
Postat av: Ulle

Tänka sig att vi har berusade fästingar hemma hos oss!!!!

2009-08-08 @ 10:21:10
Postat av: A-M

Ulle:

Tänka sig att jag tänkte samma tanke :-)

2009-08-08 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0