Jaja, vad är väl en bal på slottet...

Ang. gårdagens match.
Redan efter 2-0 målet mellan Ryssland och Finland så var jag skitsur.
Och skittrött, efter en mycket stressig dag på jobbet.
Så jag gick och la mig.

Nu har jag uppdaterat mig genom nätet.
Det vart hela 4-0.
Nåväl.
Och Sverige förlorade oxå, hahahahaaaa *skadeglädje*
Titta på bilden.
Jublande Kanadicker till vänster och sörjande Sverige till höger.
image138

Stackars, stackars Sverige.

Nu blev det iallafall som jag önskade.
En match mellan Sverige och Finland.
För vad är väl ett VM utan en match mellan dessa 2 länder?
Ingenting!

Idag hejjar jag på
image137

IGEN!
Och vet att åtminstånde 2 göteborgare gör samma sak.
*Vinkar till Härryda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0