I Märsta finns en liten videobutik

Och inte vilken liten videobutik som helst.
Utan den BÄSTA!
Inte nog med det stora, enorma utbudet av filmer, så finns där även annat i det stora breda sortimentet.

Men det bästa av allt är ändå ägaren.
Han är genomsnäll och trevlig mot allt och alla.
Man blir glad när man går in i hans lilla videobutik.

Både sambo och jag tycker att det var länge sedan man träffade på en sån go människa som denna ägare är.
Han gör verkligen allt för att få sina kunder att trivas.
Och såna människor finns det inte många utav.

Så ska ni hyra en film i Märsta, så besök Alfavideo på stationsgatan.
Rekommenderar starkt!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Kanske dags för ett besök då.

2008-07-27 @ 07:48:17
Postat av: Ulle

De e för lååååååååååångt dit. och man får bara böter i Märsta!

2008-08-04 @ 16:11:28
Postat av: Rockvampyren

Tjena A-M, länge sen. Är på ett kort Sverigebesök med min tjej,min kusin och hans tjej,hela bunten samlad hos min lillbrosa här i Peking. Stannar några dagar, sen åker vi till Finland för ett par dagar,tillbaks till Sverige och sen hem igen. Allt väl hos mig, tanten är med barn, jobbet flyter,osv,porslinet skakar på bordet ibland, men sån´t hör till när man bor i L.A. Apropå min lillbrosa(5 år yngre)han,..visst fan, du kan ju Finska, tar resten på vårat modersmål,.joo, tämä minun broidi tekee näitä kirjoitushommia,olen itse sen opettanut,toiminut sen mentorina,broidi kirjoittelee näitä musiikkialan juttuja,tosin englanniksi. Jos sinua kiinnostaa joskus lukea, niin sillä on myös oma blogi,kirjoittelee kaikenlaista sekavaa ja lenkittää Suomalaiseen musiikkiin, ei Suomeksi mutta Suomalaisia artisteja. Koita voida, lähetän varmaan vielä kommentin ennen kuin häivymme takaisin rapakon taakse. Tässä on se broidin blogi osoite: http://deaddogdump.blogg.se/ Koita voida. Vampyyri.

2008-08-20 @ 18:47:09
Postat av: A-M

Rockvampyren:

Grattis till kommande barn. Vad roligt.

Du kommer märka att livet får en helt annan mening efter det.

Varit på "besök" hos bror din.

Han verkar vara en seriös, rolig, poetisk människa.

2008-08-23 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0