"Överkörd av flygplan"

På en sträcka där jag åker till jobbet så kommer planen i skyttetrafik.
Ibland så hamnar jag precis under dem.
Vet ni hur det känns att ha ett plan som väger miljoner ton precis över sig???
Man hinner tänka:
Inga problem med motorerna nu, hoppas inte piloten är på fyllan etc....

Fast samtidigt känns det spännande. På ett konstigt sätt.

Därav så var jag tvungen att fota häromdagen.
Så ni kan se hur nära vi lever till dessa stora maskiner.

Btw, sa jag att jag bor intill Arlanda?

image36

image37

image38

Kommentarer
Postat av: Ulle

Håll tummarna nu...... HEEEEEEEEEEEEEEELA HELGEN!!!!!
När vi kommer ner nästa gång vill jag oxå stå där när planen flyger in

2008-02-22 @ 06:11:27
URL: http://hundlya.info
Postat av: Johan

Dom där plan-jävlarna flyger över oss också emellanåt. med 1-minuters intervaller i högtrafik. får sova med öronproppar i bland. Blir sugen på att tjacka en bazooka eller en luftvärnskanon i bland. :-P

2008-02-22 @ 10:26:22
Postat av: Johan

Btw...Dom ÄR på fyllan ibland... ;-)

2008-02-22 @ 10:28:04
Postat av: A-M

Sååååå nära såg jag inte dom när jag var uppe o hälsade på *muttrar*

2008-02-22 @ 20:49:09
URL: http://retrivrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0