Bara massa blahajjjj..

Igår provade vi på stora couscous.....de var sådär...
Den marinerade fläskfilen med tsatsiki var god dock.
image28

Idag tog jag ut "Oskar" och rastade hundarna en långis.
image29

Gissa vad de hittade!
Nu vet jag att vi tom har vildsvin runt krokarna. Tycker dock synd om denna :-(
image30
image31

Mitzi vart helt slut, var tvungen att ta paus
image32

Och dagens rätt som vanligt...Bleeeeeeeeeeev................skomakarlåda med rödvinssås.
image33

Nu ska jag strax rasta vovvar, sen ska jag bara softa. Iof sig så har jag softat och svettats i över en timme med Lellen....Badat bastu mao.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hmm...Vildsvinsfilé till middag snart då...fram med bössan!!
:-D

2008-02-16 @ 21:24:25
Postat av: Ulle

Vad hade hänt med grisen????? Alltså , att åka hundspann var skit kul... jag ska nog skaffa mig ett gäng draghunar. Vilket trevligt sätt at ta sig fram på!!

2008-02-16 @ 22:29:16
URL: http://hundlya.info
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Kan jag få receptet på din skomakarlåda, mycket tack på förhand.

2008-02-18 @ 19:32:27
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0