"Ang. Engla-mördaren och allt omkring"

Det går juh inte att undgå att läsa om Anders, mördaren.
Nu har det "ploppat" upp ytterligare läsning på Aftonbladet.

Maria, 22, berättar om vänskapen och resan till Kanarieöarna
http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2265113.ab

Nu verkar juh allt gått bra där iom resan och vänskapen.
Men när jag läser denna artikel så blir jag väldigt fundersam på "Marias" mamma.
Hur i HELVETE kunde hon låta sin 16-åriga dotter åka utomlands med en 37-åring hon träffat på nätet??

DET övergår mitt förstånd!
Förstår inte alls.
Skrämmande är vad det är.
Väldigt skrämmande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh så många fina blogginlägg med båda snabbvisit av vän ,kattutställning samt Pandaboks recension av Amanda osv osv.Ja o så dagens där jag bara nickar o instämmer kramen

2008-04-16 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0