Natur/Tomt erbjuder massor

Av gräs/ogräs/blommor/blad, ja, allt man kan tänka sig.
Alldeles nyss såg det ganska så tomt och kalt ut här hemma, förutom de sedvanliga krukväxterna.
Ut sprang jag med sekatören i högsta hugg och roffade åt mig lite allt möjligt.

Det blev en bukett och ett bordsarrangemang.







Gör en Blondinbella, slänger in dagens outfit också.
Jag som varit kameraskygg ganska länge tog mod till mig.
Tänkt på att kärringen iallafall är 40 år!



Linne : Kommer inte ihåg varifrån.
Shorts : Gamla avklippta Lewis från dackefejden.

Kommentarer
Postat av: inger

Du är både snygg och duktig!

Roligt att skapa något av naturen....gratis är gott!

2010-07-05 @ 20:32:42
URL: http://ingersord.blogspot.com/
Postat av: Limpan

Säger (skriver) detsamma som på FB... De är en riktigt fin bild på dig.. Allvarligt... Kul å se dig på bild... Då de va länge sen man såg dig live ;)

2010-07-05 @ 23:49:55
Postat av: Brandon Lee

Harvinaisen hyvinsäilyneen näköinen,.eh,akka;) xoxo.

2010-07-06 @ 16:13:04
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0