Go Finland!

Yeeeey, finland, brons i hockey! Från underläge.
Jävlar vad de är bra.
Jag har inte föjlt OS  alls, men hockeyn har jag läst om.
Hockeyn betyder mycket för mig.
Det är mellan sverige och finland.

Det har alltid varit mellan sverige och finland för mig. Så pass att tom när min far köpte sin chowe så funderade vi på att döpa honom efter Saku Koivo. Men det blev en Paavo.

Glömmer aldrig VM -95. Då Finland tog sitt första vm-guld, och de spelade mot sverige såklart.
Vilken känsla.
Vilka utrop i soffan.

Grattis Finland till brons.

Kommentarer
Postat av: Limpan

GRATTIS!!!!! Förstår du e glad ;)

Bara lyfta på hatten å gratulera ;) Sverige sög i OS.... Hockeyn alltså .... Fast dom slog Finland med 3-0 ;) De kommer jag dock leva på länge ;)

2010-02-28 @ 12:32:02
Postat av: Arne

Du vet vad jag skrev på Facebook, det gäller här också och jag menar det ;)

2010-02-28 @ 20:46:46
Postat av: IMSE/inger

Grattis, grattis!

Vi underpresterade!!!!!

Men vi hade bra fart under laggarna!

2010-03-01 @ 08:20:29
URL: http://ingersord.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hoho!

Jag hittar inte din mailadress, hör av dig please!

2010-03-19 @ 08:03:40
URL: http://www.blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0