Den där powerwalken...

Haha.
Som jag skrev, så trodde juh jag att jag inte skulle orka. Ingen ide att fejka att man har ont någonstans typ.
Såhär gick det.

Jag:
- Amanda, nu kör vi, kom igen.
Amanda:
- Men seriöst morsan, *host host*.
Jag:
- Vi tar en kortis som början.
Amanda:
- Men gud vilken hosta jag har *hostar*

Det slutade med att jag inte gav mig, jag drog ut henne på en 10-minuters promenad där jag hela tiden höll henne i handen så hon inte skulle saka efter och ge upp.
Ett stycke morsa med dotra hängandes en halvmeter ifrån.
Mjaa, tror inte det där med powerwalk är riktigt våran grej.

Kommentarer
Postat av: Manda

ASG hahahahahaha!! Du tror inte att ni skulle testa att jogga istället?? retas

2009-09-13 @ 14:52:37
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0