Abba´s laxbullar och mina ögonbryn.

Vilken fin rubrik jag fick till det, NOT.
Men som sagt. Abba´s har juh kommit ut med laxbullar, ett alternativ till fiskbullarna.
Detta måste jag testa, då jag älskar lax av alla dess form, helst gravad, men kokt i fisksoppa går oxå bra.

Köpte den idag och lagade middag till mig och Amanda.
Sällan jag köper konserver men ibland måste man testa.

MY GOD alltså.
Hur kan man tillverka något så äkligt av något så gott?
Det gick knappt att äta, då är vanliga, hederliga fiskbullar godare.
Men det dög bra åt hundarna.



Till mina ögonbryn.
Jag är en typisk-jag-bryr-mig-inte-hur-jag-ser-ut-människa.
Men igår så blev jag varse om hur buskiga mina ögonbryn verkligen var. Jag blir så "blind" över att kolla mig själv i spegeln så jag inte märker sånt.
Och nu insåg jag att jag har gått omkring med "muschtasher" (hur stavas det?) till ögonbryn.
Amanda kom till undsättning och jag kan andas ut.



Kommentarer
Postat av: S

Man dreglar vid åsynen av ditt fagra ansikte

2009-11-19 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0