Som att vinna högsta vinsten på Lotto.

Så kändes det nyss.
Och vilket smajl jag fick på läpparna.

Min nallebjörn har varit lite risig och haft problem med öronen.
Häromdagen gick hon ner totalt i humöret.
Moloken och slutade äta.
Igår var vi till vetten, där konstaterades någon riktigt läbbig inflammation i öronen.
Det tog prover och de får vi reda på nästa vecka.

Hem kom vi iallafall med nalle och en massa mediciner.
Och idag, nyss så såg det ut såhär, första gången på 3 dagar.
Hon har ratat allt, precis allt, förutom vatten.

Här står hon med goa nosen så långt ner i matskålen som det  bara går och äter upp all kokt torsk med ris.



Och jag känner mig som ett lyckligt barn på julafton.
Herregud så man kan oroa sig för de små djuren.

Kommentarer
Postat av: Mira

Tror jag det att du blev glad,man blir ganska hungrig efter 3 dagar utan att äta. Skönt att nallen kom på andra tankar och hoppas det försvinner fort det i öronen.

2009-07-12 @ 11:16:04
URL: http://jetsets.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0