Presentation om mig.

Här har jag suttit och bloggat lite över ett år.
Kanske skulle ta och presentera mig själv.
Ann-Maric heter jag, kallar mig Maric på bloggen, A-M hos andra.
Att bloggadressen har namnet lappan är pga av hunden som heter Lappe.

Jag är en tant i mina bästa år.
Nyss fyllda 25 (Fyfan, vad jag ljuger så bra)
Har en dotter och sambo.
Vi bor mitt ute i ingenstans och Arla brukar göra reklam för oss.
Senaste var:
I Kohagen är alla hjältar.
Det tackar vi för.

Jag arbetar deltid som blomstermajsa.
Trivs jättebra om det inte var pga att chefen försöker sälja butiken och det liknar mer en hönsgård just nu.

Hur jag är?
Hmm, väldans svårt att beskriva.
Svår i ena ögonblicket, lättsam i andra.
Har lätt att komma i kontakt med folk.
Finska som jag är så svärs det väldigt mycket, på finska. Speciellt om jag gör illa mig.

Dotter tyckte jag var en helcool morsa när hon var yngre.
En morsa som kastade spagetti på väggarna för att se om den var klar.
En morsa som tappade upp badkaret och slängde i dotra med kläderna på.
Idag tycker hon att jag är pain-in-the-ass.
Men så är hon 13 år oxå.
Så det är förståeligt.

Men gud, nu börjar det här skena iväg.
Jag läste faktiskt hos Alex Kjolman att man ska skriva inlägg på typ bara fem rader och slänga med en bild.
Då får man många läsare.

Nu har jag skrivit alldeles för mycket och inte fått med ens hälften.
Så har ni några frågor?
Och bild, ni får nöja er med mitt *fuck-you-finger* i föregående inlägg sålänge.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej Ann-Maric, trevligt att träffas! :)

2009-02-11 @ 10:26:34
URL: http://matvinhifi.blogspot.com
Postat av: vee

Du skulle passa in på min arbetsplats. Vi är bara två. Min lata, men av mig högt älskade, assistent. Jag är hemma i influensa men igår kom tydligen en galen säljare på klockor. Det kom holländare också och han tömde hela sitt ordförråd på fulord på holländska. Stämningen på topp! Du skulle mao passa bra in.

2009-02-11 @ 12:10:18
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: A-M

Micke:

Heeeeeeej Micke, detsamma, detsamma.



Vee:

Jag vet inte, jag svär så mycket :-))).

Btw krya på dig från flunsan.

2009-02-11 @ 15:39:38
Postat av: Stina

Åh, du har ju glömt en sak... Att du är hysteriskt roooooooooooooooooooolig! Du har en förmåga att få folk att garva så de trillar omkull! veta

2009-02-11 @ 18:55:48
Postat av: Stina

Åh, du har ju glömt en sak... Att du är hysteriskt roooooooooooooooooooolig! Du har en förmåga att få folk att garva så de trillar omkull! veta

2009-02-11 @ 18:56:54
Postat av: Stina

Åh, vad jag tjatar! fnissar

2009-02-11 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0