Konsten att göra sig illa med finess.

Vet inte hur jag lyckades, men ändå.
Igår glömde jag sätta på värmen till bilen och fick givetvis skrapa bilrutor.
Helvete vad det är jobbigt.
Och kallt som fan var det oxå.
Och utan vantar.

Nåväl, fick bort allt, sätter mig i bilen och jag blöder.
Inte lite heller.
Märkligt att små sår kan blöda så mycket.

Tack och lov så hade jag dotra brevid mig som assisterade mig medans jag körde.
Tryckte på servett.

Såhär ser det ut idag.
Ett litet kryss på självaste *fuck-you-fingret*
Känns mer som en liten tatuering.


Kommentarer
Postat av: Ulle

Det är nu du ska kleta lite bläck i det där... Sen ska övriga familjen märkas på samma sätt. Sen kan ni bilda ett gäng... Ni kan alltid kalla er Macahans eller nåt liknande!

2009-02-10 @ 17:50:34
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0