När jag pratar i sömnen

Erkänner, jag somnade i soffan  efter en dags jobb och en natt där jag knappt sov något.
När jag sover har jag en tendens att tvinna mitt hår (luggen) mellan fingrarna.
Det sitter kvar sen barnsben. Min mamma klippte ofta bort hårresterna från mitt finger när jag var ung..
Sambo vet om detta och försöker oftast ta bort mina fingrar innan jag börjar "tvinna"
Ibland lyckas det, ibland inte.
Nu hade jag visst svarat honom med:
- Lägg av, jag bloggar om gamla minnen.
SCARY, jag drömmer tom om bloggen, likväl  som jag drömmer om jobbet.
Önskar man kunde gå i ide en vecka och bara sova ut som man slipper alla lustiga drömmar.

Kommentarer
Postat av: Limpan!!

Ja jag håller med.... Drömmarna är verkligen skumma ibland.... =(

2009-08-17 @ 23:08:55
Postat av: Brandon Lee

Ehkä sinulla on salainen toive tulla kampaajaksi? Se on hyvää harjoitusta kun pyörittelee hiuksia sormen ympärille nukkuessaan, vähän niin kuin käyttäisi papilijotteja,.aamulla kun herää on kiharat valmiina. Pidä huolta itsestäsi.XOXO.

2009-08-18 @ 10:07:12
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Mira

Har en dotter som tvinnar sitt hår när hon blir trött s sen gör hon något med tungan och låter tyst hahaha

2009-08-20 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0