Min fredag i bilder.

Började med att fota lite sorgarrangenmang inför en begravning idag.




När jag kom hem så fick jag en "flängknäpp", här ska göras en Blondinbella, alltså fota dagens outfit.
Här är jag med T-shirt från Euromaint och dotras byxor.


Sen försökte jag mig på att fota fiskynglen.
Vet att vee önskat sig det. Ser ni?


Sen blev jag som sagt getingstucken, blod kom det oxå.
Jaja, jag är väl den enda kärringen på jorden som inte rakar bena.



Till vee:
Här är min "jeanshäckväska"


Och slutligen.
Jag har lokaliserat getingboet. De bygger i stenmuren ner till matkällaren och gäststugan.


Det kommer snart att ske massmord här i Kohagen, var så säkra!!!

Kommentarer
Postat av: vee

Nämen så fint! Rumpväska, en fin fisk och en spira med lurv och en getingbild:) Fina blomsterarrangemang. Sådana vill jag har på min begravning. Och pampig musik. Det gäller att göra entré.

2009-08-21 @ 17:27:18
Postat av: CHEVA

Död åt getingarna :-)

2009-08-22 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0