Jävla huligangetingar!

Sitter här med ett ben som svider och dunkar och fan´s moster.
Har kletat på kylbalsam och får se om det hjälper.
Sist jag blev biten av en geting så var jag säkert 10 år, det gjorde ont vill jag minnas.
Och det gör ont nu oxå, men jag är vuxen så jag överlever.

Satt som vanligt här och tänkte på vad jag skulle skriva för blogginlägg.
Tar en tur ner till matkällaren.
När jag är på väg tillbaka så sticker det till i benet som fan, och jag ser en geting hänga där.
Var kom den ifrån?
Den attackera från ingenstans.

Nu har jag tänkt om varför.
Lappe blev getingstucken(hunden alltså) i förrgår, jag hittade en geting i hans päls som försökte gräva sig in.
Jag tog tag i den och drämde den i golvet.
Den som stack mig nu var säkert hans kusin som skulle hämnas.
Så måste det vara.

Herrejävlar som det har svullnat nu, benet alltså.

Kommentarer
Postat av: Limpan!!

Usch stackare.... Getingar e hemska... Jag hatar dom... Är även livrädd för dom... Springer långt om en närmar sig.... Blääääää.....

Vart stucken i läppen förra sommaren... Såg inte klok ut å ONT som fan gjorde de... Kram på dig

2009-08-21 @ 14:33:26
Postat av: A-M

Linda:

Hur kom det sig att du blev stucken i just läppen?

2009-08-21 @ 14:36:09
Postat av: vee

Jag blev stucket på halsen inne i en mataffär. Snacka om adrenalinpåslag. Jag var skakig i timmar efteråt. Ha på lite alsolgel.

2009-08-21 @ 15:43:19
Postat av: A-M

vee:

På halsen! Hujedamej!

2009-08-21 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0