I all hast i brådskan...

Så kan vad som helst slinka med.
Gärna underkläder från ett dunkelt rum, klockan 06.00 en jobbarmorgon.
Våran tvättstuga ligger ihop med bastun, där är det dunkelt ljus och speciellt om man är nyvaken och ska upp och hämta ombyte till arbetet.
Det hände sambon.
HAHAHA!

När han efter dagens slut tog en välbehövlig dusch, och sedan klädde på sig kalsong, strumpor och T-shirt.
Så undrade arbetskamrat att vilken snärt häck sambo fått.
Varför han kollade in sambons häck har jag ingen aning om, men ändå.
Det visade sig att sambo i all iver, med grus fortfarande i ögonen, klockan 06.00 en jobbardag fick med sig mina trosor istället för hans kalsonger.
JAG DÖR!

Men kan trösta med att både hans kalsonger och mina trosor är från New Body, ser nästan likadana ut, samma kvalitet.
Så vem fan kan inte göra misstag.
*Kollar mina trosor för säkerhets skull*

Kommentarer
Postat av: Limpan!!

Hahahaha va roligt ;)

2009-08-14 @ 17:45:17
Postat av: vee

Asgarv! Hade varit bättre med ett par rosa trosor som det stod "Eat me" på!

2009-08-15 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0