Ny matlagningsplats.

Fram till igår så hade vi en gammal spis med bara enbart 2 plattor.
Men spisen har gett oss föda, god sådan oxå.
På sista tiden har den dock "sackat" ner lite.
Såpass att man lärde sig att just här kan jag steka mina biffar, till vänster i stekpannan.

Igår, en lördagkväll så satte sambon igång att såga och ha sig.
Spisplatta skulle på plats, även om provisoriskt.

Här är den.

Och jag är nästan rädd.
Jag som är så otekniskt när det gäller nya prylar.
Den här spisen saknar "rattar".
Här ska man istället trycka på små märken på själva spisen.
Och vilka fingeravtryck det blir sen då.
Ajax står redo brevid spisen för jämnan nu.
Men den funkar, det gör den.


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Kiva lelu niin kauan kun se toimii, jos se hajoaa niin kukaan ei osaa korjata. Vai et ole halukas cruisailemaan Sunset Blvd päästä päähän,.ok,et tiedä mitä menetät,siis mukavan seuran lisäksi. XOXO.

2008-11-30 @ 20:33:18
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: lennart

Trodde bara det var jag som var så pedant ha ha

/Lennart





- ö cv-äv -v .-öv .v

/Smilla

2008-12-01 @ 17:55:54
Postat av: Smilla

Husse säger att matte har "rattar"

2008-12-02 @ 16:31:40
URL: http://lapptussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0