Min lördag.

Nu sitter jag här, ensam och övergiven.
Utanför är det grått och blött.
Jag har ont.
2 enorma blåmärken pryder så tjusigt både min arm och mitt lår.
De gör ont.
*Synd om mig*
Ensam och övergiven med ont.



Inte ett dugg synd om mig.
Dotra har *pappa-helg*.
Sambo har åkt till Dalarna för att köpa leksak.
Mina blåmärken får jag skylla på mig själv, envis som jag är.
Ska börja tapetsera i gäststugan och var nere igår för att flytta på lite möbler.
Såg att TV´n *Tung som fan* stod i vägen.
Istället för att be sambo om hjälp så tar jag det själv.
Höll på att tappa den, men tog emot med både ben och armar.
Därav de snygga blåisarna.

Nu ska jag bara slappa i nya soffan och peta mig i naveln.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jobbigt, vad har hänt?

2008-11-08 @ 17:17:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: vonny

ajaj då kramis

2008-11-09 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0