Mitt finska temperament kom fram nu.

Jag är arg som ett bi!
Verkligen!
Jag är så envis av mig, så funkar något inte som jag vill, då exploderar jag.

Dotra och kompis kom hem från skolan för att ta en liten utflykt.
På fyrhjulingen och crossen.
De kämpade med crossen en haltimme, men fick inte igång den riktigt.
Jag stod nervöst och såg på.
Då jag aldrig i hela mitt liv suttit på en cross, så kunde jag inte hjälpa till.

De drar då iväg med fyrhjulingen.

Här ser jag mitt livs chans.
Jag ska försöka.
A´tjena, det var juh omöjligt!
Ringer Lellen som köpt den.
Och han vägguidar mig.
Och tro på fan, jag fick igång den.
Glad i hågen kör jag iväg och lyckades komma över halva tomten, då den la av igen.

Sen har jag i 2 omgångar gått ut igen och provat att starta den.
Mitt adrenalin har skjutit i höjden och jag skrek åt den:
- JAG TAR FAN SÖNDER DIG!!!

Och här sitter jag nu med enorm frustation över den djävla crossen.
Och jag som skulle visa mig vara den supercoola morsan som fixar allt.
A´TJENA!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Kom igen lappan , klart du kan kicka igång den ... kom igen nu!!

2008-05-05 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0