Forts på WM-hockeyn

Vilken chansning jag gav mig på, iom kvartsfinalerna *pekar på något inlägg nedåt*.
Jag fick rätt på alla fyra.

Nu blev det genast svårare.
Ryssland mot Finland.
Sverige mot Kanada.

Detta är mycket svårt.
Det kan juh blir hur som.
Nu kommer min pessimistiska sida in.
Finland förlorar mot Ryssland.
Kanada förlorar mot Sverige
Kvar står Sverige mot Ryssland i WM-final.

Men min känsla säger att det blir Kanada och Finland i final.
Fast helst av allt hade jag velat se en match mellan Sverige och Finland.

Imorrn kväll sitter jag fastklistrad vid tv´n.
Ingen ide att ringa ens.
Hör ni det, vänner!?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skulle vara roligt att se Sverige mot Ryssland i VM finalen.

2008-05-15 @ 17:50:25
URL: http://jenkanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0