Svamp-snack

Jag älskar juh svamp.
Finns inge härligare än att ta hundarna med sig och gå ut i svampskogen.
Bara jag tänker på det så får jag rysningar.
Det är så härligt!

Fast nu finns ingen svamp.
Därav så hänger jag på svampforum istället.
Där ser man bilder på svampar både till höger och till vänster.
Det är svampar överallt.
Just nu pratas det mycket om olicka tickor som växer på träd.

Så jag gick ut på tomten och fotade mina träd.
image87

image88

Tror ni jag har något att komma med?
Jag menar i svampsnacket där på forumet?

Skalman har hängt där sen sommarslutet. Efter lek mellan dotra och hundar.
Ru upptäckte jag idag faktiskt.
Hmmmm....

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha,ha Maric, det var en fina svampar du har i dina träd:-))))))

Trevlig blog också. Jag återkommer hit.
Trevlig helg

Eva

2008-03-29 @ 13:14:39
URL: http://www.evaslekstuga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0