Min dag hitills i reklamväg.

Imorse när jag öppnade mina 2 gröna, så steg jag upp.
Gjorde iordning en kanna Jubileumskaffe från Martin Olsson.
Det smakade ljuvligt med en cigarett till, givetvis gula Camel Filters.

När jag sen väckte dotra så serverades det en tallrik aprikoskräm, givetvis från Södergården.
Till den mjölk. Lidls mjölk. Smakar så mycket bättre än Arlas.

Sen var det dags för skolbussen.
Ellenius, mycket bra företag och trevliga chaufförer.

Efter det gick jag ut med hundarna.
Lappe, finsk lapphund från Tullskogs kennel, nere i Höör. *Kanonkennel*
Mitzi, trög chow-chow, från Sweatbeers kennel i Forshaga. *Kennel lagt ner*

Sen var det dags att slänga sig i Nisse för en färd till jobbet.
Nisse är en Nissan Bluebird med ett antal år på nacken.
Men han är grym, han tar oss dit vi ska.

Jobbet ja, INTERFLORA!!!
Vi levererar blommor med känsla och kvalitet.

På väg hem så kom jag att tänka på alla skyltar som visar kommuner till höger och vänster.
TACK VÄGVERKET!!
Hade vi inte haft er så....Vette fan hur det skulle sett ut på vägarna.

Tänkte nästan slänga in dagens outfit oxå, men då jag går i kläder från stenåldern.
Någon som vill sponsra???
Så blir det dotras.
Hon hade idag en blus på sig från H&M.
Byxor från Lindex.
Stövlar från en affär i Upplans väsby som jag inte minns namnet på (skäms på mig).
Och en jacka från H&M.

Så ni alla jag gjort reklam för.
Ska ni ha mitt kontonummer.
HOHO, anyone??

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fortsatt bra dag.

2008-03-17 @ 14:09:31
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: tsa

fin blogg, kommentera vår!

2008-03-17 @ 14:33:03
URL: http://berglindsand.blogg.se
Postat av: Anonym

Lidl- mjölk kommer att bli Arla mjölk snart..... det hörde jag på radion häromdagen

2008-03-18 @ 06:24:16
Postat av: Ordsnok

Jag har flyttat.

2008-03-18 @ 15:32:07
URL: http://snokis.blogspot.com
Postat av: Åsa

*ASG*!!!!!!

2008-03-20 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0