jadajadajada...

Idag skickade bästis mig en länk till en annons på blocket om chow-chow-valpar.
Och frågade om de verkligen var så dyra.
Tittade på annonsen och höll på att svimma.
25 papp för en valp!?

Vi köpte våran för 8.
Därav så var jag tvungen..Eller mer utav nyfikenhet...Så ringde jag upp dem.

Familjen mupp, kan jag säga.
Inte ens när jag frågade om stamtavla så kunde de svara mig, utan hänvisade till mail.
Nu har jag mailat 2 ggr utan att ha fått svar.
Bästis fick svar minsann...Ett snobbigt svar.

Tråkigt med oseriösa säljare som försöker mjölka folk på pengar.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hur jäkla ovanliga om dem nu är, så har jag redan sålt 2 st för denna pris.

*S*

2008-03-01 @ 22:35:10
Postat av: A-M

Ulle:
Ellerhur...Jävla skitsvar!
Men du, logga in på msn igen...Du försvann juh :-(

2008-03-01 @ 22:41:24
Postat av: Ulle

Men jag tror inte att två st har köpt vappe för det priset...... Eller finns det så korkade människor

2008-03-02 @ 01:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0