Dagen idag - radio, arbete och kiss

Även fast jag inte var ett dugg utvilad imorse, så såg jag fram mot dagens arbete.
Blev även rejält överraskad då jag startade bilen och det strömmade musik från stereon/radion.
Efter månader av tysthet och endast ljudet av motorns brummande, så har sambo lagat den.
Sjöng glatt till "upp och hoppa" med Frida.
Inte för att jag gillar den, men det var musik!

När jag anlände till arbete så kommer efter ett tag ytterligare en arbetskamrat som jag ej träffat.
Och hon hade hund med sig.
Samma ras som Loke som jag tidigare berättat om.
Loke, han som kissade på mina skor.

Jag blir juh som jag blir när jag träffar hundar.
- Men åhhh, hej killen, vad heter en liten söt sak som du?
Eros:
- Åhhh, en människa som blir glad över att se mig, bäst jag kissar lite.

I sista sekund fick jag undan fötterna.
Vad är det med Staffordshire Bullterrier och mig?

Fast efter att jag delat min frukostmacka med Eros så var han min kompis.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Alla vill visst ha semester här samtidigt i år..... Mamma kommer upp hit v. 30 och då tvärvägrar jag att jobba!! Sen är det ju Lellen som är semestervikarien lixom...... Så vi funderar på att vara lediga en vecka då mamma kommer , och se ta ledigt i höst istället..... jag vill lixom inte ha semester då lelle jobbar

2008-03-25 @ 15:04:57
Postat av: Åsa

Skratt ..ja upp upp o hoppa blir man glad av o tänk att dina fötter luktar Bullhane *S* kramen ..jag idag mest i spelande form...barnalafapet:)

2008-03-25 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0