Tycker synd om mig själv.

Det gör jag faktiskt.
Mådde inte alls bra imorse.
Kräktes gjorde jag oxå.
Och frös som en tok.

Åkte till arbetet ändå.
Och körde bud på morgonen.
Trodde jag skulle svimma där i bilen.
Ömsom svettades jag floder, ömsom huttra jag.

Det gick inte alls någe vidare.
Så när bud skulle köras till Arlanda så sa min kollega:
- Krya på dig nu.
Så efter buden åkte jag hem.

Har mått skit mest hela dagen.
Har tvingat i mig en piggelin och en bit lax.

Jag vill verkligen inte bli sjuk nu.
Dels har vi massor att göra på arbetet.
Massor att göra här hemma då vi får långväga besök på fredag.
Våra bästisar kommer.
De allra bästa vänner man kan ha.

Nåväl, vad är en bal på slottet.

Kommentarer
Postat av: vee

Förra året före jul var likadant för mig. Jag var ordentligt sjuk. Hade fullbokat med patienter och en zombie till assistent. Jag fick betala efteråt. Låg sjuk i 3 veckor. Förra veckan mådde jag som du idag. Jag gick hem efter halva dagen och stannade hemma 2 dagar och sov. Sov hela helgen. Mår bättre nu och kan jobba. Ibland måste man vara egoistisk. Det skojiga idag var att en av våra tre butiker fick ha en "stängt pga sjukdom" på dörren. En var hemma med sjukt barn. En var sjuk själv. En hade spräckt trummhinna. En hade stukat foten. Manfall! :)

Krya på dig A-M. Sov.

2008-12-16 @ 00:30:44
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Ulle

Snaaaaaaart kommer vi..... Jag håller på att paketa i julklappar förfullt!! Lelle funderar på hur vi ska få med allt i bilen!!!



Kraaaaaaaaaaaaaam (snart får vi kramas på riktigt!!)

2008-12-16 @ 08:18:03
Postat av: conny

låter inte kul hoppars du pignar till

2008-12-16 @ 09:44:10
Postat av: vee

Hur mås det? På bättringsvägen hoppas jag.

2008-12-17 @ 17:40:30
URL: http://vee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0