Flaschback tillbaka till förorten

Igår kom sambo över veckoblaskan för Botkyrka.
Botkyrka, Botkyrka.
Där har jag nästan levt hela mitt liv, men valde att lämna kommun för 3 år sedan.
Och tacka fan vad glad jag är för det.

Kollade framsidan på tidningen.


Knivdåd och sabotage.
Precis som förut.
Sen blev jag full i skratt när jag läser att Gabbys bil blev körd till skroten.
RÄTT ÅT FANSKAPET!
Hon var våran granne.

Aldrig varit med om en människa som hon.
Slutade med att jag fick polisanmäla henne.

Och nu finns hon på omslaget i kommunens tidning.
Nu mår hon, verkligen.

Jag ska riva ut sidan och sätta upp på darttavlan.
Sen mår jag!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Gabby ser galen ut!!!!!! Hon kanske borde ha fått följa med sin bil till skroten!

2008-08-28 @ 17:18:23
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Fint att det inte bara är jag i bloggvärlden som sysslar med förtal.

2008-08-28 @ 19:46:59
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se/
Postat av: johan

jorå, förort är fint, vi hade piketen/nånsorts insatstyrka här utanför i morse.....funderar på varför vi bor kvar...

2008-08-29 @ 13:33:43
Postat av: Marina

Lycka till i pilkastningen !!

2008-09-01 @ 06:32:38
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Brandon Lee

Toivottavasti Gabby teki seuraa autolleen romuttamoon,mutta sen verran kuluneen oloinen muija että ei taida sen elimistä olla varaosiksi. Viikonloppu meni työn ja huvin merkeissä Lontoossa, muisteltiin joukolla vanhoja, hyviä aikoja,no jaa, vanhoja kuitenkin. Koita voida ja pidä punkit loitolla, inhottavia ja vaarallisia ötököitä.

2008-09-01 @ 08:56:26
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0