Vilken vecka!

Vaknade i måndags utav halsont och feber.
Hade lovat kollegan att köra bud på morgonen, så det var juh bara att sätta sig i bilen och åka till arbetet.
Körde buden sen åkte jag hem för att kurera mig.
Under samma dag så fick vi besked att sambons mormor låg på sjukan.
Hon dog under kvällen :-(.

Tisdag fortsatte jag att kurera mig.
Fick samtal från sjuksyster i dotterns skola.
Hon hade ont i magen och yrsel.
Hämtade henne och vi fortsatte att kurera oss tillsammans.

Onsdag stannade vi hemma båda två.

Torsdag, dotra till skolan och jag till arbete.
Men jag kom inte dit, jag fick panikattack istället.
Djävla attacker som ska komma från tomma intet!
Nåväl under dagen vart det bättre.
På ef. åkte jag på utvecklingssamtal till dotras skola.
Inga problem där, hon är en lysande elev.
Ha, som om jag inte visste det!
Under dagen dog även den lilla zebrafinksungen vi hade.

Fredag, nu under natten har jag sprungit skyttetrafik mellan säng och toa.
Känner mig helt tom.
Sen har jag drömt väldigt märkliga och tråkiga drömmar.
"Safarikryssning på jättelik båt där de tom fanns ormar" och min chowe som var i valpstorlek gick och dog av ett epilepsianfall.

Nåväl.
Nu ska jag väcka dotra. Plugget för henne.
Och jag drar mig iväg till arbetet idag.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig fredag och en skön helg! ♥

2008-04-11 @ 06:26:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ulle

Lexie har nästan dött i mina drömmer två gånger den här veckan.... Jag får ångest bara jag tänker på det

2008-04-11 @ 08:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0