Ullen gästbloggar

Nu ska jag göra ett gästinlägg i A-Ms blogg.... På sätt och vis så blir det lite som när Linda Rosing lät sin dotter gästblogga. Eller kanske inte jag är iaf smart.... Mumisen har koll på hjäncellerna hon med.

Mumisen har idag svarat på svåra frågor.. Hur hittar muror hem?? Plätt Lätt.. de följer bara kaksmulespåren tillbaka. Crunchy!!

Nog om det... Någon gång i sommar så ska vi ha snigelbingo igen...

Något förvirrat kanske , shit happens inget jag kan göra något åt!! *pekar på ölen och skyller* detvarintejagdetvara-m!

Har nu varit en vecka nere i civilisationen och ska snart bege mig hemåt igen.. Snart är i morgon kl 9!! Då kommer min sambo bli glad och förhoppningsvis slippa mer besök från sitt ex. Synd , hon är en lattjo brud som skickar hot sms , kramar träd och pratar med djur , spöken och växter!!

Kvällen ska tillbringas i bastun , så fort det har slutat brinna och ryka så förtvivlat mkt i den!! Mumisen eldar hårt där uppe , men ngt gick snett!! Grå dimmig rök slängde sig ut ur huset!! nu ska vi iaf sätta oss där.. jag ska suga i mig en 7.2 och svimma!!

Kommentarer
Postat av: A-M ,Pako o Kryddan

Flinar,,,,, det där med RÖKBASTU har man ju upplevt i Kohagen förr *blink blink*

2008-04-19 @ 21:34:14
URL: http://retrivrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0