"Tankar kring Engla"

Jag tänker mycket på vad det stackars flickebarnet råkade ut för.
Och kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig in hur hennes mamma och familj mår.
Det hela är så fruktansvärt!

Och man läser spaltmeter i tidningarna om mördaren.
Och nu senast om att Englas begravning kanske ska sändas på tv.
Då ska jag titta.

Men man har tyckts glömt en sak.
Därav så vill jag sända en stor "virituell" blomsterbukett till dig.
Du, man eller kvinna som stod vid vägen den där dagen och provade din nyinköpta kamera.
Du som lyckades fånga mördarens röda Saab på bild.

Utan din bild kanske fallen inte hade blivit lösta.

Kommentarer
Postat av: Ulle

http://mirphusinha.blogg.se/index.html

2008-04-30 @ 17:46:50
Postat av: Åsa

Backläst o så mycket nice skrivet särskilt om brorsan för ja storebröder är bra ha !!!kram o ha en go Valborg!

2008-04-30 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0