Märkliga människor i bilar.

Sambon ringde från mobilen.
Han satt i bilen på väg till jobbet.
Han råkade ut för en "stalker"

Våran väg här utanför som går till UV har en hastighet på 70 km.
När man närmar sig UV så finns en lång allè som gör vägen lite mindre bred.
Här hamnade sambo bakom en bil som låg och puttra i 50 km/tim.
När personen i den 50kmbilen upptäckte sambo så gjorde han typ en tvärbromsning.
Sen låg han och puttra i 50, ner i 30, upp i 50 ner i 30 etc etc..

Jag hade blivit skogstokig och svurit på finska utav bara perkele!
Sambo blev skogstokig och svor, fast på svenska.
Lyckas köra om till slut.
Då händer det märkliga.
Personen i bilen börjar hänga på sambon.
Sambon kör i lagliga 70, personen hänger i häcken.
Sambo ökar till 90, personen ökar oxå.

Sambo kommer till UV, personen ligger efter.
Sambo kör via stora rondellen i Uv, personen ligger efter.
Sambo kör lite "kringelkrokarvägar"
Personen sitter som en igel i häcken på honom.

Till slut kör sambo ut på E4 och lyckas skaka av sig honom.

Under samtalet satt jag och sa:
-Nää... VA!!! det menar du inte.... fan va läskigt.... etc!
- Hade jag varit du så hade jag ringt snuten direkt!
Sambo:
- Mja..joo....
Jag:
- Tog du reg-nummer?
Sambo:
- tänkte inte på det.

Och det är juh förståeligt att man inte tänker på det vid ett såndant skede.
Vad finns det för idioter ute på vägarna???

Kommentarer
Postat av: Jetsets osv....

Ja dårar finns det gott om på denna planet.
Tur att det inte hände någott allvarligt.

2008-04-02 @ 21:04:35
Postat av: Ulle

men vilken knäppis!!

2008-04-03 @ 08:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0