Dagen idag. Dotra på arbetsplats.

Idag åkte jag till arbetet med dotra.
Hon skulle praktisera.
Det gick skitbra.
Hon gjorde mitt arbete så jag kunde shoppa istället.
Typ halva sanningen.
Men bra gick det och det var trevligt att ha dotra med sig.

Speciellt när jag skulle ta betalt av kunder.
Jag tar till miniräknare.
Det behövdes inte idag då dotra är ett snille på matte.

Varje gång jag fick kund och det skulle betalas, så hette det:

- Amandaaaaaaaaa, vill du ta kunden???

Och det gjorde hon så gärna.
Hon ska få feriearbete, extraarbete, ja, allt hos oss.
Vi behöver en med hjärna som fungerar.
Och hon är endast, snart 13 år ung.

Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Och hyllningsbloggen till Rosing bara försvann?

2008-04-19 @ 13:58:52
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se
Postat av: A-M ,Pako o Kryddan

Din "Dotera" är duktig *veta*

2008-04-19 @ 14:18:53
URL: http://retrivrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0