Bloggtorka, bröllopsyra och en knasig tanke.

Bloggtorka som heter duga. Nästan så jag glömt bort denna blogg.
Men den finns under mina favoriter när jag scrollar. Och då ser jag den och tänker:
Hej bloggen, du finns visst fortfarande kvar men du är innehållslös.
Trist, verkligen trist.

Just nu är jag så jävla less på detta bröllop. Det är Vickan och Daniel till höger och vänster.
Och de har inte ens gift sig ännu.
Försök läsa blaskan aftonbladet eller expressen. Scrolla ner 100 meter så kanske du hittar något annat spännande som hänt, eller hemskt. Hela blaskorna innehåller bara Vickan och Daniel till höger och vänster.

Kom och tänka på en sak häromdagen när jag satt och kollade en dokumentär.
Där sitter de runt ett bord och pratar. Bordet är dekorerat med äpplen för att se fint ut.
Ett bord dekorerat med äpplen eller vadsom är just ett sätt att bjuda till.
Du tar om du vill.
Men i tv så ska det bara se fint ut.
Jag önskar att någon människa i direktsändning någon dag helt sonika greppar tag i kanske ett äpple och börjar tugga på. Typ Alex Schulman. Han skulle jag kunna mig tänka göra det.
Knastra lite fint sådär i direktsändning.
Jag skulle applådera, det skulle jag göra.

Kommentarer
Postat av: M.

:-)

2010-06-19 @ 10:04:21
Postat av: imse/inger

Jag är också spyless på detta spektakel. Mest arg är jag över att vår skattsedel ska betala till kalaset. Jag tycker att skattekronorna ska gå till vård och omsorg istället. Kungahuset har råd att betala sina egna partyn....

2010-06-19 @ 11:56:52
URL: http://ingersord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0