"Vilken helvetes vecka"

Tog en varm dusch imorse.
Jomenvisst, har inte duschat sen i söndags.
Och i måndags fick jag den dära värken i skallen.
Och som den var hemsk.

Jag inbillade mig allt möjligt men har nu kommit fram att det måste ha varit migrän.
Googlade på migrän och allt stämde in.
Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet.
Och som inte insett förräns nu hur människor kan klaga på lite migän, det är väl inget!
Herregud som det är!!!

Vilken smärta.
Jag är oxå en sådan som väldigt sällan tar till smärtstillande.
Men jag har formligen KNARKAT värktabletter dessa dagar.
Man kan inte gå normalt, inte böja sig, man ska helst inte hosta och verkligen inte nysa!

Vet inte hur jag enklast kan beskriva smärtan.
Men ni som fött barn kanske kan föreställa er den.
Det är ungefär som om det skulle pågå en förlossning, fast i huvudet istället.
Det stramar och värken förflyttar sig till vänster ena dagen, till höger andra dagen.
Och tillslut tror man att det ploppar ut en unge ur ena örat!

Idag är första dagen som smärtan i huvudet har gett vika, har dock lite tryck kvar i örat.
Jag ska aldrig mer underskatta människor med migrän!
ALDRIG!
Jag kommer att be dem:
- GÅ HEM FÖR I HELVETE OCH BÖRJA KNARKA!

Annars är det helt okej.
Vädret är dock inte så upphetsande.
Ha en trevlig helg NI!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Men stackers dig..... Själv sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli dax att sluta...Det är ca 4 timmar kvar tills dess!!!

2009-06-05 @ 14:16:30
URL: http://hundlya.info
Postat av: vee

Jag har nyss hämtat ut skojiga tabletter för ryggen:) Ska kontakta sjukgymnast på måndag för att få testa akupunktur. Det ska vara bra mot inflammationer.

Ha en riktigt bra helg och kolla upp din HV!

Kram

2009-06-05 @ 16:07:05
Postat av: Limpan!!

Stackare vännen.... Inte kul med migrän... Men tur de inte va något värre....

Å skönt för dig att du e på bättringsvägar iaf...

Kram på dig

2009-06-05 @ 18:18:44
Postat av: Manda

bläää migrän suuuuger! Och ändå får jag bara lätt... Vill inte veta hur det är att ha riktig :O

2009-06-07 @ 16:57:08
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0