Min dag, "hjärnblödning" och blomster.

Idag trodde jag allvarligt att jag drabbats av hjärnblödning.
Även fast jag inte vet hur det känns.
Började 1 timme innan jag slutade arbetet.
Böjde mig fram för att plocka upp lite blad från golvet.
Smärtan i huvudet kändes precis som om huvudet var på väg att trilla loss från halsen.
Sen fortsatte det.
Jag brukar nästan aldrig ha ont i huvudet så jag blev orolig på allvar.
Åkte och handlade lite och körde sedan och hämtade Amanda från skolan.
Försöker koncentrera mig på bilkörningen för hem skulle vi.

När vi kom hem så kunde jag knappt ta ett steg.
För varje steg kändes som en stöt i huvudet.
Nu blev jag orolig på allvar.
Är det hjärnblödning som jag nu ska dö utav?
Försökte koppla av och smärtan dog en smula.
Sen kom smärtan i halva ansiktet istället.
Som det strålade smärta från halva näsan, ner i käken och ut till örat.

Nu känns det betydligt bättre.
Men det var några smärtsamma timmar.
Undrar bara vad det var/är???

Nåväl, jag sitter fortfarande upp.
Slänger in lite bilder på lite planteringar jag gjort, för att kontra det meningslösa dravlet ovanför.








Kommentarer
Postat av: Lotta

Getingar på anabola låter inte bra! otäcka djur är vad det är....

Hade ni det körigt på morsdag? Vi hade fullt upp. Kunderna avlöste varandra hela dagen lång. Man blir ju helt slut huvudet till slut! Och du din stackare, vilken otäck huvudvärk du verkar ha fått! Migrän kanske?

Kram på dig

2009-06-01 @ 20:46:17
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Limpan!!

Stackare vännen........Hoppas du mår bättre å att de ej kommer tbx.... Men låter lite som de skulle kunna varit migrän kanske.... Kommer de igen måste du kolla upp de-... Inte å leka med ...

Du måste vara rädd om dig... De VET du =)

Kram på dig

2009-06-01 @ 23:00:33
Postat av: Anita

2009-06-02 @ 10:03:28
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Anita

Kanske skulle skriva oxå...? tycker du ska gå o kolla hos doktorn, berätta vad som hände o låta dom göra undersökningar utifrån det...! kram

2009-06-02 @ 10:04:18
Postat av: Diana

Är du galen? Ring sjukvårdsupplysningen! :)

2009-06-02 @ 10:41:25
Postat av: Margareta, Holmsunds blommor

Jobbat för mycket under Mors dag? Men bäst du kollar upp dina otäcka symtom.

Vi är jättetrötta, men glada, efter helgens anstormning. Omladdning till examen som vi har nästa vecka. Våra viktiga försäljningstillfällen duggar tätt. Gäller verkligen att få ta det lugnt när man är hemma.

2009-06-02 @ 10:52:49
URL: http://holmsundsblommor.blogspot.com
Postat av: A-M

Men herregud så söta ni är allihopa!

Jag lovar att ringa sjukvårdsupplysningen så fort det börjar flimra framför ögonen och jag inte kan stå.

Bra så?

2009-06-02 @ 12:35:24
Postat av: vee

Vilka fina blomsters! Du är fena på det du. Har du kollat blodtrycket?

2009-06-02 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0