Imorse blev jag riktigt "lessen i ögat"

Jag surfade in på Aftonbladet och fick se detta:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4154403.ab

Jag blev inte bara lessen, jag blev upprörd och förbannad, allt på en gång.
Han är gammal.
Hon är gammal.
De har levt tillsammans i 11 år.
Nu är det slut.
Bara för att Östhammars kommun valt att anställa en allergiker i dagarna.

Varför undrar jag?
När det finns så många som söker arbete.
Kunde de inte anställa en icke allergiker?

Nä allergiska människor som arbetar, går före åldringar som mår bättre av sina husdjur än vad medeciner verkar.
Sjukt är vad det är!

Kommentarer
Postat av: conny

vaför jo människan är bara ett personnummer i kommunner och lansting blir så jävla förbanad på sånt här

2009-01-10 @ 16:26:52
Postat av: Stina

Stackars tant...och katt. Blir så arg! VARFÖR kan man inte inrätta särskilda boenden för gamlingar med husdjur? Man VET ju att de mår bättre med djur omkring sig! Usch och fy....

2009-01-11 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0