Blomsterarr. med ljus.

Fy fan vad härligt!
Äntligen fredag och färdigjobbat!

Tog med mig kameran till arbetet.
Vi säljer juh mest buketter och blommor.
Men även dessa små blomsterarr, gjort av undertecknad.





Ett riktigt pillergöra med blommor som ska in i en blöt oasis i storlek av en typ stortå.
Men kul är det.
Och roligare är det när det säljs.

Nu ska jag ner och bädda rent i gäststugan.
Vän anländer snart.
Ibland känns det som vi driver ett vandrarhem här.
Men kul är det.
Och jag tror faktiskt att det är mycket uppskattat att vara här på besök.
Egen gäststuga, bastubad och god mat på det.

Men som sagt, det är fredag.
TREVLIG HELG på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusiga blomsterarrangemang! Hälsa gästen o ha så kul, tänk inte på mig som ska tjänstgöra 25 timmar i kylan i helgen när ni sitter i bastun med era kalla öl....snyfta lite ...näedå, dessa övningar ÄR faktiskt hur skojiga som helst även om man är ett vrak efteråt. I morgon blir det 13,5 timmar övning....Ikväll 3, på söndag 8,5.... Tur jag fick ledigt på måndag!! .-)

2009-01-23 @ 15:21:40
Postat av: Melissa

Förstår om vännerna kommer för att stanna... bastu, egen stuga, god mat och sådana vackra arrangemang!



Verkligen jättefina! Hoppas du "snor med dig" några hem också;.)



Tack för kommentaren inne hos mig! värmde verkligen.

2009-01-24 @ 05:50:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Ann-m o Retrivrarna

Såååå fina ljusarrangemang du gör,, Jag bara älskar dom :-)

Jaaaaaa det är helt underbart att gästa er intygar

Kram

2009-01-24 @ 10:46:16
URL: http://retrivrarna.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vilken fin blogg du har! Har du bloggkoll? :)

2009-01-25 @ 10:45:16
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Stina

Meeeen, vad du bloggat på nu då! Du måste ju hojta till! hytter med näven Nåväl, duktig på blommor är du! tycka

2009-01-25 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0