Ny "arbetskamrat"

Japp!
Det har jag fått.
Loke heter han och brukar köra ut buden.
Annars charmar han alla kunder genom att tvätta dem i ansiktet om de sätter sig ner på huk.
Första gången jag träffade honom, så var jag faktiskt lite reserverad, lite rädd..
Jag menar, han ser juh ut som en sån där "blodtörstig pitbull"

Men han är världens goaste med sina 1 1/2 år på nacken.
Idag blev han helt till sig då jag tagit med mig en ihoptejpad toalettrulle full med torkad blodpudding.
Lilla Loke som fått en ny chans, genom min arbetskamrat, till ett hundliv.
Han var på väg att avlivas.
Men det tyckte inte arbetskamraten.
Här är han.
image48
Här ligger han och dissikerar toarullen
image49
Fått syn på annan hund.
image50

Imorrn ska vi pussas igen :-)

Och så blir det ännu en grej att komma ihåg på morgorna innan man sticker till jobbet.
Plånbok...nyckar.....................Blodpudding!!!

Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Men herregud så fin!
Vi är såklart helt sålda här, både jag och Saga.

2008-03-04 @ 14:47:45
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se
Postat av: Ulle

snygg kille.......

2008-03-04 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0