Big Brother-inlägg.

Ja, här sitter tanten på 40+ och kollar Big Brother.

Jag höll på att gå sönder under gårdagens sändning, Peter UT. VA?
Här har jag suttit och röstat som fan, något som jag ALDRIG gjort tidigare.
Sen så visade det sig att han är i final, denna Peter där.

Halleluja!

Jag kan tänka mig att det är inte bara den yngre generationen som kollar på BB.
Utan även vi över 15-sträcket.
Tänk er själva, en go, gla kock från götet är i final.
Halleluja igen!

Nu känner juh jag att merparten av sveriges befolkning vill se Simon i final.
Men se och hör Peter.
Bara för att man är äldre betyder det inte att man är sämre.

Nä, jag röstar på Peter in i det sista.
Och jag hoppas verkligen att han vinner och att han får sin Jenny åter.

Det är vad JAG tycker.
Hejja Peter!!!!!

Kommentarer
Postat av: Limpan

Jag tittar oxå på BB.. =) Är helt såld på de=)

Tittar varje dag =) Hejar oxå på Peter =) Tycker han e mysig =)

Kram <3

2011-05-31 @ 00:12:01
Postat av: Cheva

Å Ja baa 50+ Jag kolla oxå på BB Jag höll oxå på Peter Ha de gött Lappis Kram från Cheva :-)

2011-06-19 @ 10:13:05
Postat av: Peter

Tack så hemskt mycket för att ni röstade på mig!! : ) //Peter

2011-06-20 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0