Jag vann - tävlingen hos Blomsterbloggar.

Här snackar vi ren nybörjartur. Bra nybörjartur.
Min första tävling via en blogg och jag vinner :-)

http://svenskablomsterbloggar.blogspot.com/2010/11/vinnaren-ar.html#comments

Satt vid datorn imorse och kom på:
- Just det, idag skulle blomsterbloggen dra sin vinnare.
Surfar in på sidan och ser texten:
- Vinnaren är.....
"Scrollar ner"

Sen ser jag mitt ljusarrangemang.
Vilken känsla, mitt ljusarrangemang fanns på bild.
Jag blev varm inombords faktiskt.

Nu känner jag att jag måste ta itu med bloggen och uppdatera mera, något jag varit urusel på senaste tiden.
Ni kan förvänta er mycket blommor och gillar ni inte det så kan jag rekommendera Kissie, där handlar det mesta om boobies och outfit.
Ni väljer själva.

Tjihuuuuu, jag vann!

Kommentarer
Postat av: Igbt

Jag är inte förvånad! Grattis..

Igge.:-)

2010-11-14 @ 19:18:24
Postat av: inger

GRATTIS,GRATTIS!

Du är duktig som sagt!

2010-11-15 @ 07:29:44
URL: http://ingersord.blogspot.com
Postat av: Limpan

Va roligt =)

Grattis gumman <3

2010-11-18 @ 02:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0