Kort resume av år 2010.

Årets chock:
-Blomsterhandeln jag varit de senaste åren bytte ägare och vi alla "invanda" fick fly vidare till nya destinationer.
Som senare har visats sig som "Årets bästa".

Årets "Ursäkta, vad sa du"?:
- När dottern Amanda helt plötsligt visade sig vara smittad av TBC, och en 200 st tabletter insattes, den är inte över ännu. Stackarn, hon var inte ensam, dryga 40 i skolan bar samma smitta.
Tänk er att höra morsan, dag efter dag fråga:
- Har du tagit dina tabletter.
Tom jag skulle bli trött!

Årets utseendeändring:
-Förrutom fler rynkor, så säger jag vikten, vi snackar 20 kg.
Snart är jag ett minne blott igen.

Årets stora händelse:
-Amanda fyllde hela 15 år.

Årets jobbigaste:
- Utförsäkringen från FK.

Årets goaste:
- En person finns fortfarande kvar trots enorma motgångar.

Årets bästa:
- Fick en plats på en jättefin blomsterhandel och jag trivs så bra.

Årets "Fyfan, vad jag är bra"
- Samma dag jag började på nya platsen så slutade jag med mina lugnande tabletter som jag knaprat på i flera år. Och snart är det 4 mån sedan.

Årets "På djurfronten":
- Djuren lever kvar trots åldern.

Och slutligen.
Årets undran:
- Orkar jag verkligen fortsätta med denna blogg?

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hej A-M Om du uppdaterar din webbhistorik så kommer du att hitta flera uppdateringar.

Mv/Bosse

2010-12-28 @ 17:51:22
Postat av: Ingersord

Snyggt jobbat A-M!!!

Klart du ska fortsätta, hur ska nyfikna jag annars veta hur du har det????

God fortsättning!

2010-12-29 @ 16:01:33
URL: http://ingersord.blogspot.com/
Postat av: Tilda

come baaack to work! miss you :) kram

2010-12-30 @ 23:53:28
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Cheva

Ho Hoooo Kom tillbaka till vovve tycka mycket bestämt

2011-01-10 @ 05:49:16
Postat av: Cheva

Hooo Hoooooo Kram på dig :-)

2011-01-21 @ 05:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0