När jag slår dövörat till.

Varför kan jag aldrig lyssna?
Igår när jag konverserade med sambo så stirrade han på mig.
- Öhh, du. Du ska nog smeta i Noviform innan läggdags, ditt öga ser inte bra ut.
- Jadajadajada....Sen pratade jag om annat.

Imorse när jag vaknade, runt fem, som vanligt.
Så kändes ögat alldeles kletigt.
Fick nästan en chock när jag äntrade badrummet och spegeln.
Så nu sitter jag här med kliande, grusande ögoninflammation igen.
Kan juh inte påstå att jag är vacker på något vis.
Så idag blir det noviform i mängder.
Därav mindre data.
För noviform i ögat känns som blindness.
Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: imse

Stackars dej! jag har också nåt elände i ögonen som är röda och irriterade, har fått ögondroppar som inte verkar förbättra ett skit... Brukar skoja och säga att Tippex är det enda som hjälper...

Krya på dej!

2009-05-09 @ 08:47:00
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: vee

Noviform gör allt som ett skimmer:) Man ser fan ingenting.

2009-05-09 @ 10:11:25
Postat av: Ulle

Är du och Lelle släkt på ngt sätt??? Envisa och tjurskalliga så man blir knäpp för mindre!!

2009-05-09 @ 13:07:43
Postat av: A-M

Ulle:

Har Lelle finsk blod i sig?

2009-05-09 @ 13:28:32
Postat av: Ulle

Säkert!! Fast han vet inte om det och han skulle säkert envist och tjurskalligt hävda att han inte har det

2009-05-09 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0